ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΒΓΕΙ

 

Και τι θα γινόταν άμα δεν πήγαινε για μια φορά το βουνό στο Μωάμεθ?

Και τι θα γινόταν άμα δε γκρεμιζόταν κάποιος φούρνος ?

Και τι θα γινόταν άμα δε ερχόντουσαν ποτέ τα χιόνια ?

Δεν είναι επανάσταση το να πηγαίνεις κόντρα σε ότι και αν σου καρφωνόταν…χωρίς λόγο..απλά από περιέργεια για να δεις τι θα γινόταν ‘Άμα δεν…’ ! Νομίζω ότι θα είχε πολλή πλάκα να κινούμασταν αντίθετα καμιά φορά από τη λογική πορεία ! Η έννοια του ‘προσγειωμένου’ θα πρέπει να συνοδεύει μόνο την εξασφάλιση της σωματικής μας ακεραιότητας και σίγουρα την ακεραιότητα των γύρω μας…! Για τον οποιοδήποτε άλλο λόγο αιτία και αφορμή θα έπρεπε να είναι εντελώς άχρηστη η έννοια του ‘προσγειωμένου’ ! Έχει τόσες δυνατότητες αυτό το μαγικό πράγμα που ορίζεται ως ‘εγκέφαλος’ και για το μόνο λόγο που τον χρησιμοποιούμε είναι για τη παροχή της ‘λογικής’ του ! Δεν είναι κρίμα ? Η λογική είναι τα πόδια του εγκεφάλου μας και καταντάμε καμιά φορά να επιτρέπουμε τα πόδια να χτυπάνε το κεφάλι ! Το μυαλουδάκι μας δεν υφίσταται για να είναι προσγειωμένο ! Μέχρι και η ‘λογική πάει κόντρα στον εγκέφαλο που τη δημιούργησε και τον εξουσιάζει ! Αφού μπορεί αυτή να πάει κόντρα στο δημιουργό της , δεν μπορούμε εμείς ???

4 σχόλια:

  1. αν αυτες ειναι σκεψεις της στιγμης εγω ειμαι το βουμο του μωαμεθ..

    ξερεις οτι ειμαι απο τις πιο φανατικες σου αναγνωστριες,
    οπως επισης ξερεις οτι καθε μερα μπαινω και 2 και 3 φορες να θαυμασω τις νεες αναρτησεις σου..
    τα δημιουργηματα σου..

    ο κοσμος οταν κανει σκεψεις στιγμης σκεφτεται που θα παει το πασχα για ναξεφυγει λιγο απο τα προβληματα του, πως θα μαζεψει κανενα φραγκακι να παει 5-6 μερουλες διακοπες το καλοκαιρακι...

    εσυ αγαπη τι σκεψεις ειναι αυτες που κανεις.. απο που εμπνεεσαι ηθελα να'ξερα..

    κατι ηθελες να πεις εσυ τωρα αλλα το δικο μου φτωχο μυαλουδακι που να τα πιασει αυτα τα βαθια νοηματα..

    παρ'ολα αυτα σ'αγαπω και σε θαυμαζω..

    μουτσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αφοπλιστικα γεματα σχολια...γιαυτο μ αρεσεις!!..επειδη για ολες τις υπολοιπες σκεψεις που ειπες δεν ειναι στο χερι μου οι λυσεις αποφάσισα να ''κάψω'' λίγο τα εγκεφαλικά κύταρρα και τα δικά μου αλλα και των αναγνωστών μου με αλλου είδους σκέψεις!!και αυτές δικές μου είναι και τις αγαπω τι να κανω?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χάρη σ'αυτήν την "ανάδρομη" πορεία έχει γεύση η ζωή μας ... συνέχισε ν΄αναρωτιέσαι κόντρα στους φούρνους και στα χιόνια ... καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαιρομαι που συμφωνει ενας ακομη ανθρωπος σε ολη αυτη την ''αναδρομη'' σκεψη...ευχαριστω για την αναγνωση..καλη νυχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© agave a damn
Designed by K. Athanasiadis