ΑΠΟ ΤΗ ‘ΣΤΕΛΛΑ’ ΣΤΑ ΡΑΔΙΚΙΑ

 

Μία γυναίκα γεννημένη ελεύθερη..με όποιο κόστος…αρνητική στη δέσμευση των θέλω της...μια γυναίκα κόντρα στην εποχή που της έλαχε να ζήσει…και όμως αν η ‘Στέλλα’ ‘γεννιόταν’ σήμερα …θα είχε την ίδια σημασία και εμπορικότητα η επανάστασή της?θα ήταν όντως επανάσταση?θα ήταν μία ακόμα γυναίκα που απλά έκανε το δικό της ? Ή θα χαρακτηριζόταν ως άλλη μια γυναίκα θρασύτατη και ελαφρών ηθών?θα την έκραζαν ή θα την θαύμαζαν?...στη σημερινή εποχή των ‘ραδικιών’ πόσες άραγε ‘'Στέλλες’ χάνονται εκεί έξω?....Δεν είναι κανένα θέμα φεμινισμού αλλά κάποτε υπήρξε ένας ρόλος που έδειξε ότι δε ζω για να ζήσω…ότι δεν είμαι αυτό που ορίζει η γειτονιά μου χωρίς εμένα για εμένα να είμαι…κάποτε υπήρξε ένας ρόλος που με έκανε σήμερα..βλέποντας την ταινία να ζηλέψω το βλέμμα της αείμνηστης ‘Στέλλας’…που έστω για λίγο με έκανε να θελήσω να ταξιδέψω σε εκείνη την εποχή και να σταθώ και εγώ όρθια μπροστά σε ένα μαχαίρι γιατί απλά τόλμησα να κάνω πράξη όσα όριζαν το μυαλό και το είναι μου…δε λέω ότι σήμερα δεν υπάρχουν άνθρωποι που πάνε κόντρα στο κατεστημένο και δεν δέχονται εκπτώσεις στα θέλω τους και δεν πολεμούν για αυτά…το αντίθετο μάλιστα…είναι πολλοί περισσότεροι…απλά σήμερα στους περισσότερους ‘επαναστάτες’ αν απλώσεις πάνω τους μαχαίρι δε θα δακρύσουν ούτε θα προχωρήσουν ευθεία επάνω του όπως έκανε εκείνη… γιατί πολύ απλά θα βαρεθούν τη διαδικασία νομίζοντας ότι θα πάνε για ραδίκια !!!

2 σχόλια:

  1. Η Στέλλα ήταν μια γυναίκα υπέροχη, αυτόφωτη ... και η ταινία-ωδή σε όλες τις γυναίκες που διεκδίκησαν το δικαίωμά τους στην επιλογή- ανέτρεψε το αυτονόητο της εποχής ... ποια είναι άραγε τα αυτονόητα της εποχής μας; ... μάλλον τελικά ο καθένας μας πολεμάει για τα δικά του αυτονόητα και δίνει το τέλος που πιστεύει ότι είναι αποτελεσματικότερο ... πέφτει πάνω στο μαχαίρι κι έτσι αποκτά νόημα η ύπαρξή του ή λακίζει γιατί τα "αυτονόητα" που έχει σαν σημαία ξεφτιλίζονται μπροστά στο θάνατο ... από το καιρό της ταινίας όμως έχουν αλλάξει πολλά ... έννοιες, ιδέες, αξίες έχουν κατακερματιστεί και στον καθένα μας αντιστοιχεί να υπερασπιστεί ένα πολύ μικρό κομμάτι αυτών ... και πώς να μην μπερδευτεί κανείς όταν για κάθε τι υπάρχουν εξαιρέσεις;; ...

    Ξέρω ... αντί να σχολιάσω απλά ... βάζω κι άλλες ερωτήσεις ... είμαι όμως σίγουρη ότι κάποιοι μπουν στη διαδικασία να βρουν ή να συζητήσουν τις απαντήσεις ...

    Υ.Γ. Πολύ όμορφη η αναφορά σου σε μια αγαπημένη μου ταινία!!! Και ας μην ξεχνάμε πως τη Στέλλα μόνο νεκρή την δέχτηκε η κοινωνία!!! Καλή σου νύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΝΑΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΙΣΩΣ,
    ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΝΣΑΡΚΩΣΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗ ΣΤΕΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΝ..

    ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΣΤΕΛΛΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΟΥ..

    ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΩΣ 'ΤΟ ΣΩΣΤΟ'..
    ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΡΥΒΟΜΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΙΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΑΣ ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΙΑ..
    ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΜΟΥ ΑΠΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ..
    ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ..

    ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ Η ΣΤΕΛΛΑ
    ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΛΜΗΡΗ ΚΑΙ ΝΤΟΜΠΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΑ ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ..
    ΣΙΓΟΥΡΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ..
    ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΣΦΥΚΤΙΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΧΡΥΣΟ ΚΛΟΥΒΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΖΗΣΕΙ..

    ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΣΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΡΟΛΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ..
    ΑΝ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ, ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ, ΑΚΟΜΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ Η ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© agave a damn
Designed by K. Athanasiadis