ΦΟΥΣΤΑ ΚΛΑΡΩΤΗ ΚΑΙ ΓΑΡΥΦΑΛΛΟ ΣΤ’ ΑΥΤΙ


Κάποτε μια ολόκληρη εποχή σημαδεύτηκε ‘άτυπα’ από τη γνωστή φράση ‘λατέρνα,φτώχεια και φιλότιμο’!Το πρώτο το γουστάρουμε αλλά όταν δεν είναι πρέπον κάνουμε πως δεν το ξέρουμε,το δεύτερο το ζούμε χωρίς να μπορούμε πλέον να το κρύψουμε , και το τρίτο παλεύει να επιβιώσει από μόνο του αν και που και που ίσως το βοηθήσει κανένας εθελοντής ! Η ιστορία επαναλαμβάνεται , κάθε γενιά έχει τα δικά της κτλ κτλ…το ’40 ‘η αντίσταση’ , το ’73 ‘η επανάσταση , μετά η ‘μεταπολίτευση’ και σήμερα το 2012 ‘σκέτο’!! Σε πείσμα των καιρών , και προς απογοήτευση μερικών έλα που το 2012 δεν είναι ‘σκέτο’ και με ένα κλικ στον εγκέφαλο όλης αυτής της γενιάς δεν θα καταχωρηθεί και ως ‘σκέτο’ στην πολυπόθητη υστεροφημία της ! Κρυφολατρεύουμε τις λατέρνες της εποχής μας , κινούμαστε επιδεικνύοντας τις κλαρωτές μας φούστες και πληρώνουμε ακριβά και τα γαρύφαλλα ! Δεν κάνουμε δηλαδή τίποτα το διαφορετικό με τις προηγούμενες γενιές απλά συνεχίζουμε την λαογραφική μας ιστορία και την εξελίσσουμε προσαρμόζοντάς την στους καινούριους και ‘σκέτους’ καιρούς ! Είμαστε τα καλομαθημένα παιδιά του καναπέ και της φράσης ‘μάνα ένα φραπέ’ .. τελειώνουμε τις σπουδές μας σε 4 συν το πολυπόθητο ‘ν΄ , και παίρνουμε δώρο αυτοκίνητο την ημέρα της ορκωμοσίας ! Δουλεύουμε σε μπαρ για τη μόστρα και γεμίζουμε τα σόσιαλ μίντια με άπειρους φακέλους φωτογραφιών από την παραμικρή μας έξοδο στο σούπερ μάρκετ ! Και θέλετε να μου πείτε ότι είναι μόνο αυτό?? Δηλαδή αν δεν κάνω ποστ στο φέισμπουκ,δεν είμαι σερβιτόρα, πάρω το πτυχίο μου στα 4 χρόνια , κόψω τους φραπέδες και αρνηθώ το χαρτζιλίκι , θα γίνει μια τεράστια αλλαγή στην κοινωνία και στα προβλήματά μας τόσο μεγάλη στο μέγεθος επανάστασης που θα γραφτεί στην ιστορία ? Γίνονται τόσο θλιβεροί κάποιοι όταν πραγματικά έχουν την αίσθηση ότι η σημερινοί νεολαία είναι το μελανό κομμάτι της ιστορίας που έγραψαν με πάθος εκείνοι πριν δεκαετίες ! Σε όλους αυτούς λοιπόν έχω να δηλώσω πως το ότι χορεύω στα μπουζούκια με την Άντζελα δε σημαίνει ότι δεν ελευθερώνεται η ψυχή μου όταν είμαι σε μία συναυλία του Αλκίνοου .. το ότι λιώνω καθημερινά στο ίνερνετ δε σημαίνει πως δε ξέρω πως είναι να περπατάω στο δρόμο .. το ότι δεν θα πάρω το πτυχίο μου ποτέ δε σημαίνει πως δεν ξέρω να πω δυο κουβέντες με πλήρη σύνταξη όταν χρειαστεί … το ότι δουλεύω σε μπαρ δε σημαίνει ότι ξύπνησα μια μέρα και είδα πόσο απολαυστικό είναι να έχεις τη παραξενιά του κάθε πελάτη πάνω από το κεφάλι σου και την ‘απλόχερη’ μισθοδοσία του αφεντικού σου .. το ότι πίνω φραπέ δε σημαίνει ότι φώναξα άλλον να μου τον χτυπήσει , άλλωστε ήδη έχει γίνει προέκταση του χεριού μου αυτή η διαδικασία από την καλοπληρωμένη και εφετζίδικη δουλειά μου που λέγαμε πριν !! Τι και αν βάζω την πούλια τον αυγερινό και τα γαρύφαλλα στο αυτί και τα πίνω στον Μελά , τι και αν φοράω all star κάθομαι οκλαδόν και καπνίζω σαν φουγάρο ακούγοντας τον Μάλαμα ! Η ίδια είμαι..ούτε διχασμένη , ούτε ανισσόροπη! Τα ίδια όνειρα έχω και στα σκυλάδικα , τα ίδια έχω και στα ανοιχτά θέατρα ! Μένουμε οι ίδιοι αναπαράγοντας ότι γίνεται τόσα χρόνια όχι γιατί είμαστε κακομαθημένοι και αναλφάβητοι αλλά γιατί κανένας δεν παρέδωσε μέσα σε αυτή τη λαογραφία μία χαραμάδα για να γίνει πράξη σήμερα μια επαναστατική αλλαγή ! Για να γίνει μια αρχή πρέπει το παρελθόν και οι άνθρωποί του να αποσυρθούν στην ιστορία που τους αξίζει και να αφήσουν λίγο χώρο στο ‘σκέτο’ 2012 να γράψει τις δικές του σελίδες ! Και αν μπορούσε να μπει και στο αθόρυβο καθώς φυλακίζεται στο παρελθόν θα ήταν ιδανικά γιατί όπως λέει και ένας φίλος ‘έχουμε βαρεθεί να την παλεύουμε συνέχεια….μέχρι και ο Ηρακλής πιο λάσκα ήταν’ !

2 σχόλια:

  1. εεε... ενταξει!
    θα γινοταν κι αυτο καποια στιγμη...

    επρεπε καποιος καπου να τον συμπεριλαβει..

    (επεσα στο πατωμα απ'τα γελια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© agave a damn
Designed by K. Athanasiadis