10 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΨΙΛΑ

 

PELINA feat.12os PITHIKOS ESY KAI EGO (UNPLUGGED)

Αν εξαντλήσω όλη την κυνικότητα που μπορεί να με διακατέχει και χρειαστεί να βάλω μια ταμπέλα σε αυτό που ήμασταν είναι απλά ‘δέκα μέρες , 4000 περίπου μηνύματα και δύο τρία μάξιμουμ δίωρα ! Χωρίς όμως να εξαντλήσω τον ρομαντισμό μου αν χρειαζόταν να βάλω μια ταμπέλα όχι σε αυτό που ήμασταν αλλά σε αυτό που υπήρξαμε , σίγουρα θα έδινα σημασία σε αυτά τα ‘ψιλά’ ! Αν βέβαια υπήρξαμε , και δεν υπήρξα μόνο εγώ σε όλο αυτό , τότε αναμφίβολα αυτά τα ‘ψιλά’ θα ήταν αρκετά για να γεμίσουν μία ολόκληρη χρονιά ! Η επαφή , η πραγματική επαφή σημαίνει σύνδεση , δεσμός , δέσιμο , και συμπόρευση με όλα εκείνα τα ‘ψιλά’ και μικρά που σκεφτόμασταν και παρόλο που ποτέ δεν ειπώθηκαν έγιναν μαγικά βίωμα και στους δύο ! Δε πιστεύω στις αυτόνομες προσωπικότητες γιατί αν πιστέψω τότε με τον ίδιο μαγικό τρόπο θα φύγουν από μέσα μου τα δικά σου ‘ψιλά’ ! Αν θέλω να λέγομαι ολοκληρωμένη προσωπικότητα πρέπει να αποδεχτώ πως ποτέ δε θα υπάρξει αυτή η ολοκλήρωση γιατί όσο αποζητώ την επαφή , τόσο θα έχω ανάγκη και άλλα ‘ψιλά’…αυτά είναι που θα με πάνε ένα βήμα παραπάνω , που θα με φτάσουν ένα βήμα πιο κοντά στον εαυτό μου , που θα μου δίνουν γερές ενέσεις ζωής και που θα με φτάσουν στην δική μου αθανασία ! Αν μπλοκάρω την επόμενη επαφή και αν σταματήσω να αποζητώ τα επόμενα ‘ψιλά’ δεν θα αργήσω να φτάσω στην ‘ευθανασία’ ! Κάπου εκεί έξω από εδώ που είμαι είναι καλοκαίρι … κάπου εκεί έξω από εδώ που είμαι περιμένει μία ακόμα επαφή .. κάπου εκεί έξω από εδώ που είμαι κάποια ‘ψιλά’ περιμένουν να γίνουν πραγματικότητα και να βοηθήσουν στην αθανασία μου … κάπου εκεί έξω από όπου μπορεί και να είσαι και εσύ υπάρχουν κάποια ‘ψιλά’ που προορίζονται και για σένα … Και για σένα που είσαι ήδη κάπου εκεί έξω και με την απόχη σου ψάχνεις να μαζέψεις τα δικά σου ‘ψιλά’ , μην ξεχνάς πως αν δεν τα ψαρέψεις εκεί που είσαι μην ψαρώσεις …. Απλά άραξε στην επόμενη παραλία του χάρτη και γούσταρε το ψάρεμα!

2 σχόλια:

  1. Καλα εε.. μαγευτηκα..

    αλληγορικης σημασιας το κειμενο αλλα με πολυ ουσια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οχι ουσια...ουσιες....(και οινοπνευματα):p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© agave a damn
Designed by K. Athanasiadis