ΜΗΝ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ

 

Ελλάδα,Ευρώπη, κόσμος γενικά σύμπαν και γη 2013 ..μετράμε ως υπάρξεις και πάνω από όλα μαχόμαστε σθεναρά για οτιδήποτε μας βάλει φανερά σε καλούπια και μας μετρήσει ως αριθμούς !

Εμείς εδώ σε αυτόν τον πλανήτη λατρεύουμε την ελευθερία και η αλήθεια είναι ότι μετράμε σαν άνθρωποι γιατί τους αριθμούς τους χρησιμοποιούμε και δεν μας χρησιμοποιούν !

Ξέρετε…. το μαχόμενο εγχώριο mainstream for a life , οι εναλλακτικοί και οι ψαγμένοι γενικά δεν είμαστε αριθμοί απλά μετράμε τους αριθμούς για να δούμε πόσο ‘μετράμε’ και οι ίδιοι !

Σε πόσα λάικςςςς θα μου μιλήσεις…

Για πόσα λάικ θα σε γνωρίσω…

Στα πόσα λάικ θα μετρήσω και εγώ ως ον ….

clip_image001

Αφήστε που είναι και πανεύκολο να καταλάβεις τι άνθρωπος είναι ο άλλος …

Τα βασικά τρικς είναι…..

πόσο τερματίστηκε μια φωτογραφία στο ινσταγκραμ…

πόσο έξυπνο ήταν το στάτους σου..

πόσο ατακαδόρικα είναι τα σχόλια σου..

πόσες λίστες έχεις στο chat..

σε πόσες αδιάφορες σελίδες έγινες μέλος..

Και για τους πιο έξυπνους η κίνηση ματ είναι να αφήσεις τον αριθμό των φίλων σου εμφανή….Όταν έχεις πατήσει αριθμό και πλήθος κόσμου που γεμίζουν και κερκίδα γηπέδου ειδικά είναι αυτό που θα σε κρατήσει ζωντανό στο παιχνίδι …..

clip_image001[17]

FOR REAL????

Αρχίζω και νοσταλγώ εκείνο το παρωχημένο ‘δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι’!

Όχι….Μη τυχόν και μου τον δείξεις….

add me για να μιλήσουν οι αριθμοί…

κάνε με φίλο σου και άμα οι στατιστικές μου ‘μετρήσουν’ δείξε με για να σου πουν ποιος είσαι !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

© agave a damn
Designed by K. Athanasiadis