Ααα!Για να γεννηθείς εσύ και εγώ.Γιαυτό.Για να σε συναντήσω.Aαα!

Τα πασατέμπο φέρνουν σκέψη…συγκεντρώνεσαι στο τσίκι τσίκι και στο φτού βγάζεις και συμπέρασμα …

Σε βλέπω ακόμα και όταν κοιτάω τον Chad Michael Murrey …και αυτό είναι άρρωστο…

Και αν ήμασταν πίσω στο 90 θα ήταν το λιγότερο ιεροσυλία…εκείνο της Γαρμπή …

Να ναι η ιδέα σου…Να είσαι εσύ ο ίδιος…

Πάντως είσαι γερή εξάντληση…και η θύμησή σου και εσύ ο ίδιος…

clip_image002

Ο 1 χρόνος γέμισε και πάει να κλείσει ο δεύτερος και εγώ ακόμα ψάχνω να σε αφήσω κάπου εκεί έξω σε ψηλούς μελαχρινούς μουσάτους …. γιατί εδώ μέσα κούρασες πολύ…

Μάγκας είσαι…Και αν ήμασταν ταινία δεν θα ήσουν πρωταγωνιστής μιας κλασικής αμερικάνικης όπως εκείνες που μισώ να τις λατρεύω…αλλά ο Παπαμιχαήλ…Και το πρόβλημα τελικά είμαι εγώ …. που θα ήμουν το λιγότερο αστεία , αν το έπαιζα Βουγιουκλάκη !

Δώσε μου μία τίμια στιγμή για να μας αφήσω επιτέλους σε ένα ξεκάθαρο παρελθόν .

Με κούρασες , με νύσταξες , και δεν νιώθω και τα χείλη μου από το αλάτι ,,, βλάκα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

© agave a damn
Designed by K. Athanasiadis