Περιέχει Τοποθέτηση Προϊόντων

Το σούπερ μάρκετ δεν ήταν ποτέ "απλώς ψώνια" .





Λίγο που...από μικροί, τα εβδομαδιαία ψώνια στο σούπερ μάρκετ ήταν σχεδόν event στα 90s.
Λίγο περισσότερο...αυτή η βόλτα στην ειδική θέση μέσα στο καρότσι και τα πράγματα στα ράφια τριγύρω και τα χρώματα παντού και όλος αυτός ο υλικός κόσμος που σε έκανε να γουρλώνεις τα μάτια από νήπιο.
Εντελώς πολύ όμως....εκείνο το ατελείωτο «μαμά έλα λίγο…μόνο να δεις έλα» που ακουγόταν σε κάθε διάδρομο και που το ακούω και τώρα και με κάνει να νοσταλγώ εκείνες τις βόλτες μέσα στο καρότσι, όταν ένιωθες πριγκίπισσα των διαδρόμων του αξέχαστου Υπερμάρκετ Μαρινόπουλος στην Ευκαρπία κάθε Σάββατο.

Σήμερα που ο καημένος υπερκαταναλωτισμός δεν βρίσκει ανταπόκριση και τα ψώνια είναι στοχευμένα, ακόμα και τώρα η βόλτα στο σούπερ μάρκετ είναι ανεκδιήγητα αναζωογονητική.

Παρά το γεγονός πως το καρότσι έγινε καλάθι και δεν χωράμε πλέον στην ειδική θέση και η γενιά των σύγχρονων 25αρηδων αγοράζει μέχρι και αποσμητικό αντιστρες, θα προσκυνώ πάντα την επιστήμη του μάρκετινγκ και ως γνήσια πριγκίπισσα των διαδρόμων από γεννησιμιού θα σηκώνω το μεσαίο δάχτυλο στον καπιταλισμό, κάθε φορά που χαλαρώνω ανάμεσα στα κοντίσιονερ και τις μαγιονέζες με ερκοντίσιον φώτα και κουλές μουσικές στα μεγάφωνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

© agave a damn
Designed by K. Athanasiadis